Fakta o nových screenech | 22:12 Dominik Šefl| 25.12.2007 22:12
nic není na první pohled jak se zdá...
Dobrému pocitu ze screenů brání časté nedostatky:
- Podivná struktura povrchu náklaďáku i červeného auta.
- Telefonní budky nevrhají stín
- řidič je zapíchnnutý do sedačky
- nerealictický stín vržený zrcátkem
- interiér potáhnutý těžce nereálně působící refmapou
- v zrcátcích chybí odrazcelkově nedostatečná věrohodnoust odlesků
- podivně oseknutá pěna na vodě
- křečovitě naskriptovaná agresivní póza(úplně stejná jako tady)
- nerealisticky tmavá část listů na stromech
...,leckdo by řekl že jsou před námi nové screeny s vylepšeným vzhledem,my už víme že se vesměs jedná pouze o starší screeny(Nesourodé textury a per pixel efekty svědčí o různých fázích vývoje) v digitální podobě a starým screenům podobné se stejnou vizuální úrovní a tématem.
Při vývoji hry je těžké plně využít potenciál té či oné konzole,na Xboxu360 se musí obzvlášť hodně(vzhledem k jeho ubohému výkonu) kalibrovat efekty,modely a textury aby to skutečně běželo co nejlíp a zárověň nenechalo konzoli odpočívat.
Úroveň modelů a efektů odkazuje na období mezi prvním a druhým trailerem.A stíny v 3.traileru se liší protože se s nimi prostě experimentuje,právě jako při vývoji Crysis.
Nastává rozpor s modely použitými v 3.traileru:
- Nikův zip teď má menší velikost a tmavou barvu
- Ten účes se v 3.traileru už neobjevil
- Tvar Nikovy tváře doznal menších změn
- odlesky se zlepšily a začaly být vidět na sklech a lidech