GTA.cz

Teorie Michal Kovařík| 09.05.2007 07:36

Prvně bych se chtěl omluvit za OPM překlad, plno lidí co se mi přihlásilo toho hodně naslibovalo a když sem dal každému jednu, dvě strany, skutek utek. Během dneška nebo zítřka by snad už ten zbytek mohl poputovat do mé dílný a poté na gta.cz. Jak jsem taky čekal, žádné info = žádná newska. Naštěstí se objevil dh47z na bílém koni a udatně... nepovraždil nepřátelé, ale napsal pro vás jednu teorii. Tak poďme na to
 
Autor: dh47z 
R* se neostýchali recyklovat svůj stuff,např. mnoho věcí z ManHuntu do GTA:SA(automaty,plynové bomby,animace vraždy nožem...),tak proč něco nevyužít zase,ovšem s vylepšením kvality

s čím má R* zkušenosti a tuďíž se teoreticky může objevit v IV:
z Max Payne 2:
-všechny zbraně najednou
-bullet time
-3D kulky a nábojnice
-animace zbraní
-díry v materiálech
-výtahy
-přesnost animace míření(se týče toho kam míří zbraň a kam lítají kulky)
-lasery
-granát jako sekundární zbraň(tohle by se hodilo více rozpracovat)
-modovatelnost(ale pls né takhle,nebo kombinací modů)

z ManHuntu:
-James Earl Cash uměl splynout se stínem,v SA to byla nedoceněná schopnost
-ve 1st person(bohužel pouze v nečinném stavu),bylo vidět tělo
-schopnost zabít někoho aby si toho jiní nevšimli
-střepy jako zbraň
-můžeme být šťastní v GTAIV bude Euphoria,tím odpadají chyby v animacích,obzvláště při otáčení na místě.

z La Noire:
-hodně reálné světla ikdyž svítí trochu málo do dálky,
-žebříky,počítáme s tím že potvrzení je oficiální

z Vice City Stories:
-vodní skůtry

z GTA:SA
-zde byl položen policejní nápad na auta skákat,ale jen v jedné misi.
-život v moři(hodně málo,ale přece byl),potřeboval by značně vylepšit,tentokrát se však R* soustředí na to co je zábavné,pokud nevymyslí nějakou srandu pod vodou,nic takového nebude.
-oběvilo se G a H
-u textur kde bude použito plynulé zobrazení alpha kanálů textur v IV,budeme všichni radši kdyby se nevyskytovaly chyby v plynulosti jako jsme je mohli vidět v SA

z Midnight Club III DUB edition:
-to je snad jasné:speciální možnosti tuningu
-přez 300 aut(a né celkově vozidel,to by to dopadlo jako v SA.)
-tuning motorek

ostatní užitečné možnosti:
-MCIII je už přeci starý titul,pokud bude tuning(ikdyž záměry R* neznám) bude určitě lepší,snad dosáhne úrovně Sanint's Row(není od R*)
-proč nikoho nenapadlo že lidi můžou mít více USB gamepadů u jednoho PC?proč by to nemělo napadnout třeba R*?jestli-že se nerozhodnou konvertovat na PC z důvodu multiplayeru(nekonvertovat by se jim méně vyplatilo,ačkoli v SA ho kvůli tomu amputovali),je tohle zajimavá možnost řešení PC mulťasu
-pár painkillaz s sebou by zachránilo mnoho situací
-inventář nebo tak něco dposud chybělo,neočekávám že přestane
-magnetizmus všech kovových předmětů a trochu více elektromagnetů,by se daly použít k lezení na železné předměty(všiml si někdo jaká je blbost dávat auta na železnou loď elektráčem?to by se přece přimagnetovávál i k lodi)
-snad by se hlavní antihrdina Niko mohl naučit přemisťovat více věcí jinak než kopáním,střelbou,elektromagnetem a narážením autem a začít je brát ručně(kradení v misích byla opravdu bída),jelikož NPC tak už dávno udělali a R* se k některým věcem vyjádřili pozitivně,je to docela pravděpodobné
-Nebylo by na škodu zvýšit akrobatické schopnosti,třeba lezením po drátech,moc jich není...nebo odrážením od stěn a lezením po římsách,popřípadě freerunning,netušíme však jestli R* napadne vrazit do euphorie něco tak neobvyklého
-jednoduchou,zato skvělou vychytávkou by bylo přemisťování věcí v autě za běžného hraní,třeba na stavbu barikády proti cajtům
-Euphoria určitě zvládne převážet vozidla jiným vozidlem,představme si packer,přívěsy na motorky,lodě,4kolky,....ale kdo ví jestli to R* budou považovat za dost zábavné
-nastane revoluční zlepšení realisticity zvukové části engine,očekávejme že rádio uslyšíme i mimo auto-pokud bude dost nahlas,a když uslyším country budu vraždit(samozdřejmě řidiče)!!!
-zavolat si k sobě kohokoli(třeba do tmy a tam ho nepozorovaně zabít) by neměl být problém(když v SA už to šlo),třeba na někoho zařvat buzíku sereš mě a on mě pujde zbít a dá se oddělat
-v traileru jsme viděli více deklů,už od dob VC se šírí zvěsti že prý se dá vlézt do kanalizace, zatím to nebyla pravda-poud nepočítám protipovodňové kanály(,ve Freedom Fighters to bylo běžné,ale to nedělali R*,nezbývá než doufat)
-rozbíjení zádných předmětů nebude řešeno skriptem,s přihlédnutím na informaci o realistickém rozbilí okýnka u auta a možnostem Euphoria engine je to téměř jisté
-simulace aerodynamiky,třeba proud vzduchu od vrtulníku/letadla by mohl účinkovat na volné předměty,lidi a vozidla a dělat kruhy na vodě(zatím proud účinkoval pouze na haraburdí a tlaková vlna při explozi na zbytek)
-anomálie v hustotě vzduchu by měly být reálně zobrazeny(viz Saint's Row,není od R*)





Novější zpráva:Xbox 360 Official Magazine

vyhledávání

reklama

editorial

Leaky nám již nějakou předběžnou podobu Grand Theft Auto 6 ukázaly. Musíme však ještě chvíli vydržet, než se dočkáme oficiálního představení v plné parádě. Jistě je, ale to, že se hra konečně blíží! V druhém pololetí 2023 bych očekával alespoň odhalení loga, či alespoň nějaké malé oficiální naťuknutí. Leaky totiž pochází z ranných fází vývoje hry a ta může být již na úplně jiné úrovni. Možná, že už není čím hráče překvapit, možná ale bude GTA 6 zas pořádný gamechanger. Těšíte se také? :)

Šéfredaktor

návštěvnost

odkazy

naše ikona

GTA.cz

partneři


Online hokej manažer - Zahraj si skutečný hokejový manažer!
3D wide HD wallpapers tapety na plochu

Vyťukej.cz

Zobrazit vše

Zahrajte si hry online hned teď!

© 2005 - 2024  Honza Svatoš & Scorpions.cz | XHTML & CSS:  Ondřej Mirtes | Design:  Paľo Delinčák | Ochrana osobních údajů | Nastavení cookies