Návod na vkládání Michal Deus | 30.09.2008
Zde se vám pokusím vysvětlit, jak si vložit nějaké auto či zbraň do hry.
Pozn.: Některé obrázky si lze zvětšit!!! Nezapomeňte si soubory, které předěláváte zálohovat!!!
Samotný program si můžete stáhnout zde
Program si samozřejmě nejdříve nainstalujte a ještě než ho spustíte, tak si v adresáři hry najděte soubor gta3.img (složka models) a pravým tlačítkem se dostaňte do záložky vlastnosti. Odškrtněte zde políčko "Jen pro čtení" (obrázek). Totéž udělejte i se souborem GTA3.dir, který se nachází ve stejné složce.
Potom si otevřete program IMG tool a pomocí položky FILE - Open otevřete soubor GTA3.img (ten, kde jste odškrtli jen pro čtení).
Pozn.: Některé obrázky si lze zvětšit!!! Nezapomeňte si soubory, které předěláváte zálohovat!!!
1) Vkládání pomocí IMG toolu
Samotný program si můžete stáhnout zde
Program si samozřejmě nejdříve nainstalujte a ještě než ho spustíte, tak si v adresáři hry najděte soubor gta3.img (složka models) a pravým tlačítkem se dostaňte do záložky vlastnosti. Odškrtněte zde políčko "Jen pro čtení" (obrázek). Totéž udělejte i se souborem GTA3.dir, který se nachází ve stejné složce.
Potom si otevřete program IMG tool a pomocí položky FILE - Open otevřete soubor GTA3.img (ten, kde jste odškrtli jen pro čtení).
Nyní si vložíme auto do hry. Ještě než se ale do toho pustíte, tak zkontrolujte, zda auto, které si chcete do hry vložit nemáte pod stejným názvem v garáži - ta vám pak nepůjde otevřít.
Vše si ukážeme na motorce Cow Bike, kterou si také můžete stáhnout na těchto stránkách.
Stažený soubor si proto rozbalte do počítače. Když ho otevřete, uvidíte soubor Sanchez.dff (to značí, že mod nahradí motorku Sanchez).
V IMG Toolu stiskněte klávesu F2 a do vyhledávače zadejte SANCHEZ. První soubor, který vyhledávač najde je Sanchez.txd. Pokud bychom měli v našem rozbaleném souboru položku sanchez.txt, tak bysme tuto nahradili, ale protože nemáme, stiskněte klávesu F3, dokud vám program nenajde položku Sanchez.dff
Na tu klikněte pravým tlačítkem a zvolte příkaz delete.
Nyní zvolte příkaz commands - add a najděte si vámi rozbalený soubor sanchez.dff - soubor se nahradí a je na posledním místě v seznamu. Toto uděláte i se souborem, který má místo koncovky dff koncovku txd (zde zrovna takový soubor není). Nakonec IMG tool zavřete příkazem File - Close
Tím bychom měli motorku ve hře. Ve složce máme ale také soubor readme.txt, proto ho otevřete.
Vidíme, že první krok (install sanchez.dff) jsme již splnili, ale ihned potom vidíme toto (...data/defaul.ide) - to značí, že nám ještě něco chybí. Proto si pomocí poznámkového bloku otevřete soubor default. ide ve složce data.
Nezapomeňte vybrat dole položku všechny soubory.
Pak v poznámkovém bloku pomocí příkazu úpravy - najít a následným zapsáním Sanchez do vyhledávače najděte položku sanchez.
Označte si celý řádek začínající číslem 198 v readme souboru (stáhli jste si ho s modelem) a pravým tlačítkem zvolte kopírovat. Označte si také nalezený řádek v default.ide a stiskněte klávesu Delete. Tam, kde máte kurzor, zvolte vložit a tím se vám překopíruje položka z readme to default ide (zkontrolujte si hodnoty).
Pak soubor default ide uložte - soubor - uložit a opusťte poznámkový blok.
Dále v readme souboru vidíme tento řádek (...data/handlinch.cfg). Postup je stejný, jako předtím, jen otevřete místo default ide soubor handlinch.cfg.
Tím máte auto ve hře!
2) Dir manager
Druhým programem je dirmanager. Můžete si ho stáhnout zde.
Postup je velice podobný. Opět musíte mít odškrtnuté atributy pro čtení, . . . Postup s poznámkovým blokem je opět naprosto stejný.
Jen vkládání věcí je jiné.
Otevřete program a pomocí tlačítka open najděte ve hře opět soubor GTA3.img a otevřete ho. Do okénka search and results napište jméno auta (v našem případě Sanchez) - obrázek
Ihned pod okýnkem vidíte všechny soubory s tímto názvem. V našem případě vyberte opět pouze soubor sanchez.dff (jinak nahrazujete i *.txd) a v menu vyberte položku delete.
Pak pomocí příkazu Add si z vašeho rozbaleného adresáře přidejte soubor sanchez.dff (jinak i *.txd).
Toť vše, jen nezapomeňte přepsat soubory pomocí pozn. bloku (viz výše)