GTA Vice City Stories

Domácí stránka | RSS kanál | E-mail
GTA.cz

České recenzie PS2 verzie GTA VCS Matúš Mucha| 17.03.2007 11:39

V dnešnom, menšom update, sme si pre Vás pripravili 2 české recenzie z PS2 verzie hry. Známky su rozpoluplné a nie veľmi pozitívne.

Tiscali:

"Třebaže tu stále máme variabilní herní náplň zasazenou do uvěřitelného a otevřeného světa, už vás tohle hraní v zásadě ničím nepřekvapí. Je to taková příliš převařovaná kaše, která nenabízí ani zdaleka tolik co San Andreas a mnohé ingredience už chutnají všelijak, jenom ne dobře. Jako majitel PS2 tak nějak očekávám zachování vysokého standardu a minimálně pokračující evoluci. Což splňuje předchozí dobrodružství v San Andreas, k němuž se Vice City Stories bohužel nemůže ani přiblížit."
Hrej:

"Fanouškům série asi nemá cenu konverzi vymlouvat, když zde naleznou desítky hodin své oblíbené zábavy, ale je jen málo opravdu dobrých důvodů, proč měla vůbec další PSP předělávka vyjít, když nenabízí mnoho nového. Bodík k dobru za nižší cenu."

Novější zpráva:GTA:VCS na PC!

vyhledávání

anketa

editorial

Na konci dubna uběhlo již 11 let od vydání GTA IV na PS3 a Xbox 360. Je až skoro neuvěřitelné, že těch 11 let uteklo tak rychle. Pamatuji si to, jako kdyby to bylo před rokem, kdy vycházely první preview a první spekulace co revolučního hra přinese. A Liberty City, povedený příběh, celková atmosféra hry, Niko, Roman a další a další postavy přinesly opravdu skvělý zážitek a i navazující TBoGT a TLaD byly trhákem, na které rád vzpomínám. Těžko říci, proč se k tomuto konceptu v R* již nevrátili a nepřichystali i pro GTA V nějaké rozšíření pro singleplayer, po kterém hráči celkem často volali. Náhradou byly zajímavé updaty pro GTA Online, které se finančně více vyplatily. A v tom bude asi pravděpodobně odpověď, proč se k základní hře již v R* nevraceli. Vraťme se zpět k GTA IV a Liberty City, do kterého bychom se podle posledních spekulací měli vrátit v dalším díle, kde by se mělo cestovat i do Vice City. A to je pěkná představa :-)

Šéfredaktor

návštěvnost

odkazy