Kotaku a zbytky z GM a PSM3 | 21:36 Dominik Šefl| 16.02.2008 21:36
-
GTA IV je podle R* vetší skok než přechod z 2D do 3D
-
Automobilové honičky nejsou naskriptovány,existují však události spouštěné podle situace
-
Při odrovnání Layla Rivy(jeho auto je označeno červenou šipkou),se Riva vyboural když se snažil projet mezi 2 auty na mostě,jenže niko mu předtím rozstřílel pneumatiky a tak teď jel po discích,Riva ztratil kontrolu, naboural do projíždějícího vozidla a tím se začalo jeho auto kutálet,což ho vyhodilo ven a sklouznul po mostě,zastavil se těsně před zábradlím-a aby to nebylo málo- jeho auto explodovalo a výsledná tlaková vlna ho vymrštila nahodu mimo most.Tak tohle bych CHTĚL zažít.
-
Raketomet se vytahuje z kapsy,vypadá to jako gag v kresleném seriálu
-
Po odpálení 2 hlídkových vozů raketou se hledanost zvedla o 2 hvězdičky
-
Přibližující se armádu policajtů je slyšet na velkou vzdálenost
-
LCPD používá k zablokování cesty policejní Humwee
-
Při honične Niko zastavil u pumpy a po příjezdu tuctu policejních aut(nepřipomíná to NFS:MW? :-D ) to všechno vybuchlo!
-
Po zásahu bazukou se Policejní vrtulník s kouřícím motorem řítí k zemi ve spirále
-
hra obsahuje filmový režim v němž se čas vleče,jenž může být aktivován kdykoli při hře,je určen k lepšímu vyhýbání se autům ve velké rychlost. Takže něco jako speedbreaker v NFSMW
-
Zbraně mohou po dopadu na zem omylem vystřelit
-
Užitečné věci ve tmě září
-
Po smrti obraz zčerná a zbělá
Games Master také potřeboval důkladnější prohlídku:
-
Po dostižení policistou dá Niko ruce nahoru a na zlomek sekundy je možno zmáčknout tlačitko pro sprint a pokusit se zdrhnout,jenže polda nebude s palbou otálet
-
Během honičky se podržením tlačítka pro filmový režim zaměřovač zamkne na cíl
-
Obě konzole dostanou přídavný obsah,přičemž XBox360 bude mít o dvě mise víc.
-
Litle Jakob mluví těžkým nářečím,bude třeba si zapnout titulky
-
zprávy se budou zabývat vraždami bossů
-
Dech je v zimě viditelný
-
Někteří lidié budou močit na zdi
-
Pouliční lampy blikají
-
Kolem lamp létají můry
-
Při přejetí chodce zůstává na autě krev
-
V chudších domech lezou po zemi švábi
-
Jakob hulí trávu,nabídl Nikovi,ale ten odmítnul
-
Mrtvoly plavou na vodě
-
Náklaďáky ze stejné firmy se pozdraví zatroubením
-
Kromě jídla a lékárniček je i další způsob dobití healthu
-
Mosty jsou uzavřeny kvůli teroristické hrozbě
-
Po prostřelení pneumatiky je slyšet unikající vzduch
-
Velikost děr je dána kalibrem zbraně
-
Postřelili gangstera,který pak spadl do vody a doplaval k molu aby vylezl z vody
-
Niko v jednom náklaďáku náhodou našel pod sedačkou krabici granátů.
-
Vrtulníky se drží na místě,což ulechčuje jejich sundávání RPGčkem
I PSM3 mělo pár opomenutých nálezů:
-
Agresivnější majitelé aut se budou bránit krádeži
-
Hra se uloží po zajetí mise i splnení vedlejšího úkolu
-
za deště vznikaj kaluže
-
Některé stěny je možno rozstřílet
-
Skok do proudu vody tryskajícího pourvání hydrantu může mít fatální důsledky
-
Pasivní lidi mají zelenýobrys a agresivní kteří se budou bránit mají červený(???)
-
Hummer je schopný a přejíždět a rozbíjet auta
-
Je možno přispět žebrákům-i za 5 dolarů budou vděční
-
Jedna z miniher je QuB3D -něco jako 3D tetris
-
Na dálnici se to dá hodně rozfrčet,ale doprava je agresivnější