Megashrnutí nového infa | 20:05 Dominik Šefl| 02.03.2008 20:05
-
Rychlost Nikova pohybu se v úsecích s rizikem smrti z pádu sníží
-
Lze přepínat dálkové a potkávací světla,vypnout nejdou
-
Poničená kapota může být urvána tlakem vzduchu ve vysokých rychlostech
-
Fyzikální vlastnosti kouře jsou stejně realistické jako vlastnosti kapoty.
-
Těžká nehoda ohne kola nebo auto a tím změní směr pohybu auta
-
po převrácení na bok musí niko vylézt dveřmi na "horní" straně
-
Výbuch způsobil Nikovi pískot v uších srovnatelný s Half-Life 2
-
Cesta k vlastnoručně určenému cíli na mapě se značí modře
-
Útěk při zatýkání se provádí než se niko dotkne koleny země,přidá se hvězdička
-
Niko neumí běžet po schodech
-
Komentuje i výzvu ke zrychlení když mu něco trvá
-
Po slezení z motorky nechá helmu ležet vedle ní
-
Když je Niko raněn a je poblíž lékárnička,kamera se nakloní jejím směrem
-
Niko umí vyrazit nepříteli zbraň a zabít ho s ní(musíte ho ale umět ovládat)
teamxbox:
-
Policejní auto je na mapě červená tečka
-
není problém aby někdo při rvačce proletěl oknem kvůli ztrátě rovnováhy
-
Když začala babka nadávat na Nika a packieho,packie vytáhnul zbraň a uštědřil jí pár kulek
-
Niko je mistr Krav Maga(bojové umění Izraelských speciálních jednotek)
gamesradar
-
Při použití ruční brzdy ve vysoké rychlosti ztratíme nad autem kontrolu
-
Je možno potkat auta v ubohém stavu(jak jsme již viděli v dilletante traileru),které dělají všechno jako správný vrak,střílí jim z výfuku,vypouštěj černý kouř a samozdřejmě rez se prožírá kde může
-
Svezli se v musclecaru s názven Vigero
-
Absolutně nejlepší co potkali bylo Banshee(ano,napodobenina Viperu)
-
Když se na radaru objevila záhadná ikona modré postavy,R* nařídili ať změní trasu.
-
Z možností romanova bytu(první safehouse) směli prozradit pouze šatník na změnu obleční
-
Pay'n'Spray je zpět,zmínili se o změně barvy,ale bude tam taky oprava?
-
Niko si nasadí helmu jem když mu dáme čas
-
V jednu chvíli když jeli na bezdomovce,uskočil přímo pod kola projiždějícího taxíku,po přejetí si to šel vypovídat s taxikářem ručně stručně
-
Dražší auta mají stabilizaci,takže se při brždění ručkou na rovině nepřetáčí
-
Váha auta je pořádně znát
-
i tryskající voda z hyrantu se fyzikálně projevuje
-
I kolize s Nikem znamenají krev v místě nárazu
-
Při bitce se kolem nich začane shlukovat dav
-
Posmrtná kamera je monotonní a ve zpomaleném čase
-
K ježdění taxi misí musíme využít Romana,ukrást taxi je k ničemu
-
V policejních autech se nachází brokovnice
-
Po neúspěchu jiného druhu než zatčení nebo smrti následuje ukázka
-
Někteří nepřátelé přežijí přimáčknutí autem ke stěně
-
Rakety jsou zrádné,občas si zaletí někam úplně jinam než jsme chtěli(nějčestěji k nebesům)
-
Udělat wheelie na Sanchezovi není nijak lehké(pořát přepadávali dozadu)
-
Běhen unikátního skoku máme kontrolu nad rychlostí a úhlem kamery
Gametap
-
Pobyt v Liberty City budí překvapivě shodné dojmy jako pobyt v New Yorku
-
Bez krytí nelze přežít,GTA už není o tom kdo ubere víc healthu,nýbrž kdo dostane méně zásahů
-
Redaktor zastřelil řidiče taxíku,ale neuvědomil si že jeho mrtvá váha zmáčkne plyn,načež byl tím taxíkem přiražen ke zdi
Gamespy
-
Omylem vrazili do pár tvrďáků,načež tu na Nika byli 3,jeden z nich vytáhnul ostří a Niko to nepřežil
-
Niko umí přelézt vysoké ploty
-
Policie má mezi řidiči taxíků skryté některé své příslušníky
-
Omámení alkoholem trvá zhruba 3 minuty
boomtown
-
Po zvyknutí si na ovládání jde kosení nepřátel jako v Ghost Recon Advanced Warfighter
-
Niko se s Packiem bavil mimojiné o tom jak to chodí v ruských vězeních ve kterých byl
-
Dialogy byly vtipné jako od hollywoodského scénáristy Shane Blacka
-
Po přehrání všech variant dialogů při X-tém opakování mise se postavy rozhodnou pustit si radši rádio
-
Když vylezl při pronásledování policií ny vysoká barák,zablokoval žebřík kupou těl příslušníků SWAT
-
Menší jízdní přestupek se změnil ve trojsměrnou pouliční válku gangů kde často explodují auta
-
Autosave se vztahuje pouze na mise,ostatní věci jako nové oblečení se ukládají při manuálním uložení
-
Samo sebou že uplacení taxikáři na sebe porušováním zákonů přilákají policii
GamePro
-
Osvětlení kolem věcí má barvu podle druhu předmětu($,health a střelivo)
-
Každá zbraň más svou vlastní unikátní váhu a vlastnosti