Rozhovor s Houserem | 16:23 Michal Kovařík| 21.04.2008 16:45
KenR 21:00: Aaron Garbud poskytl rozhovor pro Eurogamer a řekl tohle: "My neprodukuje skutečná místa a lokality. My bereme zajímavé elementy z těchto lokalit a něco nového, zajímavého z nich vytvořit. Udělali jsme si New York podle sebe, tak jak se nám líbí." Také byly zveřejněny další tři digitální screenshoty.
KenR 20:40: Jak jsem sliboval, sice trochu pozdějí ale přece přinásím nové sekce a to - Jídlo Pita í (Petrz s tímto článekm začal již před dvěma týdny, bohužel zůstal kvůli škole ledem) - Zítra bude ještě zaktualizována, Rádia, Přehled, Metro.
Server Variety.com zastihl nezastižitelného Dana Housera.Vznikl z toho tento zajímavý rozhovor. za překlad děkuji Mirovi z SA modulu.
PS: Dneska je to nářez, do večera čekejte přinejmenším 4 články (aktualizace/nové)
KenR 20:40: Jak jsem sliboval, sice trochu pozdějí ale přece přinásím nové sekce a to - Jídlo Pita í (Petrz s tímto článekm začal již před dvěma týdny, bohužel zůstal kvůli škole ledem) - Zítra bude ještě zaktualizována, Rádia, Přehled, Metro.
Server Variety.com zastihl nezastižitelného Dana Housera.Vznikl z toho tento zajímavý rozhovor. za překlad děkuji Mirovi z SA modulu.
- Od GTA3 až po SA byly hry zaměřeny na odstranění omezení hráče, zato GTA4 je zaměřeno na věci, které dávají smysl a jsou realistické.
- R* v GTA4 chce navodit pocit, který se stal milionům hráčům na světě při přechodu z GTA2 na GTA3.
- Fyzika v GTA4 je realističtější a snadněji navodí emoce.
- Příběh odráží hru. Čím více je hra realistická, tím může být realističtější příběh.
- Originální Liberty City z GTA3 nemělo za úkol napodobit New York, napodobovalo pouze něco z východního pobřeží.
- Při hledání hlavního hrdiny chtělo R* najít někoho otrlého a bojácného zároveň.
- Zatímco SA a VC byly vytvořeny i z vlivu filmů GTA4 nikoliv.
- Tvůrci hry braly své vlastní zkušenosti z města.
- Hlavní důvod proč nebyl multiplayer pro GTA byla vysoká HW omezení, nyní má R* dostatek zkušeností a tak multiplayeru v GTA4 nic nebránilo.
- Multiplayer obnovuje momenty ze hry a singleplayer vypráví příběh.
- Když se díváme na Nikovu situaci v GTA4, vidíme jak individuálně řeší své problémy. To je věc, která definuje hru.